marți, 15 decembrie 2015

~~ facebook - ul să ne fie doar de folos duhovnicesc !!! ~~

*CEEA CE E SCRIS AICI ESTE VALABIL ŞI PENTRU TINERII NOŞTRI  ŞI PENTRU COPIII CARE NU LASĂ IPHON-UL DIN MÂNĂ , DE CUM INTRĂ ÎN CASĂ DE LA ŞCOALĂ .

*FIICA MEA A RENUNŢAT LA FB zicând că FB i-a măncat jumătate din viaţâ , deşi nu o preocupau grupurile şi ataşamentul ei în casă era perfect . După naşterea   nepoţelului am simţit un şoc  , când am văzut că face tot ce scriau tot felul de mâmici despre creşterea copilului şi care erau contrare principiilor de bază de la puericultură şi a modului simplu de a-mi fi crescut eu copiii mei şi de a sfătui mamele ce au de făcut . TOTUL ESTE SIMPLU A FACE DUPĂ NECESITĂŢILE COPIILOR . Doar un impuls mic la timpul oportun şi se rezolvă toate de la sine . 
*DA , OAMENII SE IMPLICĂ ÎN VIRTUAL  şi este în 60 % din cazuri clar că ni se transferă doar date , nu şi dragoste , nu gândirea la Dumnezeu mai ales . 

*cam acelaşi lucru fac şi jurnaliştii - scornesc tot felul de păreri referitoare la situaţiile existente şi fac cea mai mare d i v e r s i u n e asupra dirijării societăţii , iar la români  , care se pare că au timp pentru virtual , pentru a urmări TV -ul şi presa , gradul de depresie se agravează PRIN JURNALIŞTI şi de aceea au fost purtate masele de oameni prin BUCUREŞTI mai ales,  împotriva bisericii . JURNALIŞTII CA ŞI JUDECĂTORII ŞI ALEŞII sau   MEDICII + FARMACIŞTII  VOR DA SOCOTEALĂ la judecată cel mai mult,  pentru că au smintit lumea.
Reţelele de socializare pot schimba strategiile politice , dar nu totdeauna în a rezolva ceea ce e prioritar .IMPORTANT E SĂ SIMPLIFICĂM TOTAL LUCRURILE , SĂ VEDEM CE E PRIORITAR ŞI SĂ MERGEM CÂT MAI MULT ŞI MAI DES ÎN BISERICĂ pentru a vorbi cu Dumnezeu , nu pentru a-I cere dă-mi ,  fă-mi !!! Cuvântul evangheliei din ziua curentă ne va destăinui tot ce putem sau nu putem face pentru lume , trup şi pentru sine spre mântuire !!! Dacă nu ne preocupăm să fim cu CUVÂNTUL = HRISTOS , cum vom trăi veşnic cu EL ? Mamale ierarhilor şi preoţilor să ştiţi că citeau foarte mult şi se rugau continuu . DECI în fiecare zi să citim CÂTE  UN RĂND în plus şi să aprofundăm TATĂL NOSTRU sau rugăciunile pentru copii : aşa într-o doară să li se pară lor şi apoi încredinţându-se unele mici responsabilităţi să fie mâcar 10 - 2o de minute UTILI IN CASĂ ; să transforme distracţia  de pe  vlogări,  jocuri şi de pe desene doar în cititul strict necesar pentru şcoală .
VĂ IUBESC MULT PE TOATE PERSOANELE PE CARE LE CUNOSC DE PE FB .Singurul grup interesant l-am descoperit acum , în legătură cu tot felul de mănăstiri din România  ,despre care ştiam doar ca nume de localitate __ PREOŢI , OAMENI CU HAR ŞI LOCURI SFINTE DIN ŢARA NOASTRĂ !!! Să vă fie de folos duhovnicesc . Pentru asta să ne fie fb-ul !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu